Usein kysytyt kysymykset

Miten voin tehdä tilauksen?
Valitse haluamasi tuotteet ja lisää ne ostoskoriin. Siirry kassalle, täytä yhteystietosi ja suorita ostos. Kun olet tehnyt ostoksen, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen. Mikäli tarvitset apua tilaamisessa ota yhteyttä info(a)munlily.fi

Mitä maksutapoja hyväksytte?
Hyväksymme useita maksutapoja, mukaan lukien yleisimmät luottokortit (Visa, MasterCard) ja PayPal. Valitse itsellesi sopivin vaihtoehto kassalla. Muita maksutapoja on tulossa myöhemmin.

Voinko muokata tai peruuttaa tilaukseni sen jälkeen kun se on tehty?
Kun tilaus on vahvistettu, muutokset tai peruutukset ovat haasteellisia. Tarkista tilauksesi huolellisesti ennen ostoksen viimeistelyä.

Kuinka voin seurata tilaukseni kulkua?
Kun tilauksesi on lähetetty, saat vahvistusviestin, josta pääset seuraaman tilausta.

Mikä on palautuskäytäntönne?
Haluamme sinun olevan tyytyväinen ostokseesi. Jos et ole tyytyväinen tilaukseesi, voit ehtojen täyttyessä palauttaa tuotteesi meille 14 päivän sisällä. Tutustu lisää täältä palautusehtoihin.

Ovatko tuotteenne ympäristöystävällisiä?
Tavoitteenamme on olla ympäristötietoisia. Vaikka kaikki tuotteet eivät ole nimenomaan merkitty ympäristöystävällisiksi, pyrimme käyttämään kestäviä materiaaleja aina, kun se on mahdollista. 

Kuinka voin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun?
Kaikkiin tiedusteluihin tai avunpyyntöihin voit ottaa yhteyttä verkkosivumme "Ota yhteyttä" -sivun kautta tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info(a)munlily.fi.

Onko teillä fyysistä myymälää?
MunLilyn verkkokauppa myy Suomessa ja tällä hetkellä toimimme yksinomaan verkossa. Tuotteemme ovat ostettavissa verkkosivustomme kautta. Vältämme ylituotantoa, joten tilauksesi valmistetaan juuri sinua varten 🧡